- Kiireellisissä tai asiakkaisiin liittyvissä asioissa ota meihin yhteyttä puhelimitse. Numerot löytyvät yhteystiedoista.
Sosiaalihuoltolain 48 § mukainen muistutus
Sosiaalihuollon laatuun tai siihen liittyvään kohteluun tyytymätön asiakas voi tehdä muistutuksen sosiaalihuollon toimintayksikön vastuuhenkilölle tai sosiaalihuollon johtavalle viranhaltijalle. Jos asiakas ei sairauden, henkisen toimintakyvyn vajaavuuden tai muun vastaavan syyn vuoksi kykene itse tekemään muistutusta tai jos hän on kuollut, muistutuksen voi tehdä hänen laillinen edustajansa, omaisensa tai muu läheisensä. Muistutus tulee tehdä pääsääntöisesti kirjallisesti.
- Palauta lomake postitse os. Kolpeneen tuki- ja osaamiskeskus, Myllärintie 35, 96400 Rovaniemi
Jaksolle tai kuntoutuspoliklinikkakäynnille tulevan asiakkaan esitietolomakkeet
Nepsyklinikalle tulevan kuntoutujan esitiedot
Palautelomakkeet
Asiakaspalaute kuntoutusjaksosta ja kuntoutuspoliklinikkakäynnistä
Haluamme kehittää palvelujamme ja siihen tarvitsemme teidän apuanne. Toivomme, että arvioitte omalta kannaltanne saamianne palveluita ja annatte parannusehdotuksia, koska palvelujen ripeä kehittäminen ei ole mahdollista ilman teidän palautettanne.
Palaute kuntoutusohjauksesta ja nepsy-klinikasta
Palaute palvelussuhteen päättyessä
Mielipiteesi on meille tärkeä. Olemme kiinnostuneita siitä, miten olet kokenut Kolpeneen tuki- ja osaamiskeskuksen työnantajana ja työpaikkana.
Tavoitteenamme on kehittää perehdytystä työyksiköissämme ja siten ylläpitää asiakkaiden hoidon ja kuntoutuksen laadukasta palvelua sekä jatkuvuutta. Tavoitteenamme on myös kehittää henkilöstöhallintoa ja muita työsuhteeseen liittyviä asioita.
Koulutuspalaute
Osallistuitko järjestämäämme koulutukseen? Lähetä meille palautetta jotta voimme kehittää koulutustarjontaamme.
Vammaisten tulkkauspalvelut
Palaute kuulo- ja kuulonäkövammaisten sekä puhevammaisten tulkkauspalvelusta (Kelan palveluntuottaja kaudella 2021-2023)